ინდივიდუალური სამოქმედო
გეგმა
საგანი: ბუნება
მასწავლებელი: ელზა
სისაური
გრძელვადიანი მიზნები:
მოსწავლეს შეუძლია გეოგრაფიული ობიექტების ამოცნობა
, დახასიათება
|
მოსწავლეს შეუძლია ბუნებრივი მოვლენების მრავალფეროვნების
აღქმა და დახასიათება
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოზე ზრუნვის ელემენტარული
წესების დაცვა
|
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
|
მოსწავლეს შეუძლია ცოცხალი ობიექტების გარჩევა არაცოცხალი
ობიექტებისგან
|
მოკლევადიანი მიზნები
|
თარიღი
|
|
1
|
შეძლებს შეადაროს მზე და მთვარე სურათების მიხედვით
. განასხვავოს ისინი სიკაშკაშის, ზომის და ა.შ. მიხედვით
|
16.09.2016
5.10.2016
|
2
|
შეძლებს დაასახელოს ბუნებრივი მოვლენები, აღწეროს
, დაიმახსოვროს მათი სახელები.
|
01.12.2016
01.03.2017
|
3
|
შეადაროს ბუნებრივი (ტყე-ველი) და ხელოვნური( პარკი,
ბოსტანი, ზოოპარკი) საარსებო გარემო.აღწეროს ისინი.
|
05.04.2017
31.04.2017
|
4
|
ბუნებრივი მოვლენების აღწერის ფოტოებს მიუსადაგოს
მისი შაესაბამისი სახელები
|
მთელი წლის
განმავლობაში
|
5
|
თანაკლასელებთან ერთად მონაწილეობა მიიღოს გარემოსდაცვითი
ქცევის წესების შემუშავებაში.
|
მთელი წლის
განმავლობაში
|
6
|
აჯგუფებს
ცოცხალ და არაცოცხალ ობიექტებს მითითებული კრიტერიუმების მიხედვით და განმარტავს
დაჯგუფების პრინციპებს.
|
02.11.2016
16.11.2016
|
მიზნების სესაბამისი
აქტივობები:
მიზნის
შესაბამისი
აქტივობები
|
მასალა
|
სად სრულდება აქტივობა
|
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
|
1
|
მასწავლებლის მიერ
ბუნებრივი მოვლენების ფოტოების ამოცნობა და თითის დადება
|
სხვადასხვა ბუნებრივი მოვლენის ამსახველი პლაკატები,
ფოტოები.
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
2
|
გასაფერადებელი მასალების გაფერადება
|
ფლომასტერები,გასაფერადებელი სურათები.
|
საკლასო ოტახი
|
მასწავლებელი
|
3
|
კოსმოსის, მზის მთვარის გალაქტიკის , ზღვის, ტბის,
ოკეანის და სხვა გეოგრაფიული ობიექტების ფოტოების ამოცნობა
|
ფოტოები, პლაკატები,
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
4
|
მარტივ კითხვებზე წერილობით პასუხის გაცემა.
|
ბარათები, სადაც დაწერილია კითხვები.
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
5
|
კლასთან ერთდ პრაქტიკული სავარჯიშოების შესრულება
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
|
6
|
ლექსიკური მარაგის გამდიდრების მიზნით სხვადასხვა
განმარტებების გასწვრივ შესაბამისი ტერმინების მიწერა
|
ბარათები და ფოტოები,სადაც დაწერილია სხვადსხვა მოვლენის
განმარტებები.
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
7
|
დაკვირვება.სხვადა-სხვა
სავარჯიშოს შესრულება
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
|
8
|
ტესტებზე მუშაობა
|
ტესტები
|
საკლასო ოტახი
|
მასწავლებელი
|
9
|
შეძლებისდაგვარად გაკვეთილიდან მოკლე შინაარსის გადმოცემა
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
შეფასებისდოკუმენტი
შეფასების მიზნები
.მოსწავლის საგანმანათლებლო საჭიროებების იდენტიფაკაცია
.საწიროებებიდან გამომდინარე იდივიდუალური სასწავლო გეგმის
შედგენა.
.ქცევის შეფასება და საჭიროებისამებრ ქცევის პოზიტიური
მართვის სტრატეგიების შემუშავება
ზოგადი ინფორმაცია
მოსწავლე
|
|
სკოლა
|
სსიპ ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ თხინვალის საჯარო
სკოლა
|
კლასი
|
III
|
დაბადების
თარიღი
|
01.12.2008
|
ასაკი
|
8 წლის
|
მშობელი
|
|
ტელეფონი
|
|
მისამართი
|
ოზურგეთის მუნიციპალიტეტი სოფელი თხინვალი
|
შეფასების სფეროები
მარიამს აქვს საშუალო
II ხარისხის სენსონერვალგიური ხასიათის
სმენაჩლუნგობა .
აქვს სმენის აპარატი, რომლითაც ესმის კარგად.
1.
აკადემიური უნარები
წერა
|
წერს ყველა ასო-ბგერას.ტექსტის გადმოწერა დაფიდან
და ტექსტიდან შეუძლია.
|
კითხვა
|
კითხულობს ასაკის
შესაფერისად. იცავს სასვენ ნიშნებს . კითხულობს შესაბამისი ინტონაციით.
|
თხრობა
|
რადგან არ აქვს
საჭირო სიტყვის მარაგი თხრობა შეუძლია კითხვების დახმარებით. ხშირად თავის თავზე
საუბრობს მე-3 პირში
|
ანგარიში
|
ანგარიში შეუძლია დამოუკიდებლად . კარგად აითვისა
მიმატება გამოკლება. ისწავლა ხუთამდე გამრავლება და გაყოფა. კარგად აითვისა გეომეტრიული
ფიგურები.
არჩევს სივრცულ
და ბრტყელ ფიგურებს. უჭირს ორმოქმედებიანი ამოცანების გაგება და ამოხსნა დახმარების
გარეშე.
|
2.
კოგნიტური უნარები
აღქმა
|
კარგად აღიქვამს
ფერებს. შეუძლია გადაფარული საგნების ცნობა. კარგად აღიქვამს და აღწერს სურათებს.
არჩევს წელიწადის დროებს. შეუძლია კითხვების დახმარებით სურათის აღწერა. შეუძლია
იპოვოს ვიზუალური მსგავსება და განსხვავება საგნებს შორის
|
|
ყურადღება
|
გაკვეთილებზე
შეუძლია ყურადღების მობილიზება ოფრო მეტად გაკვეთილის საწყის ფაზაში. შემდეგ უფრო
გაფანტული ხდება ან არ გისმენს იმიტომ რომ კარგად არ ესმის. ისმენს და ასრულებს დავალებას
მასწავლებლი დახმარებით. როდესაც ყურადღება მობილიზებული აქვს და პედაგოგს უყურებს
ბაგის მოძრაობით უკეთესად აღიქვამს მასალას. ხშირად არ ასრულებს დავალებას ბოლომდე.
|
|
მეხსიერება
(მხედველობითი,
სმენითი)
|
თუ მოისმინა იმ შემთხვევაში კარგად იგებს და შესაბამისად კარგად
იმახსოვრებს.მათემატიკაში უფრო მეტად ამახსოვრდება
ჩვენებით და მსგავსი მაგალითის პედაგოგის დახმარებით ამოხსნაში, რის შემდეგაც მასაც
შეუძლია მსგავსი მაგალითების ამოხსნა. უჭირს ტერმინების დამახსოვრება, რთული სიტყვების
დამახსოვრება.
|
|
აზროვნება
|
შეუძლია სხვადასხვა
საგნების კატეგორიების მიხედვით კლასიფიკაცია.აზროვნებს კარგად . შეუძლია სერიული
სურათებით თხრობა, თუმცა სჭირდება დახმარება.
|
|
მეტყველება
|
ვერ მეტყველებს
გასაგებად(იხ.დიაგნოზი). არ აქვს ასაკის შესაბამისი ლექსიკური მარაგი. საუბრისას
ხშირად ამბობს სიტყვებს დამახინჯებით. იყენებს კუთხურ სიტყვებს . შეუძლია დიალოგი
მეორე პირთან
|
|
3.
ემოციური სფერო და სოციალური უნარები
კონფლიქტურ
სიტუაციებში რეაგირება
|
არ არის
კონფლიქტური, არ გამოხატავს
აგრესიულ ქცევას, ერიდება
კონფლიქტურ სიტუაციას, მეგობრულად
არის განწყობილი კლასელების მიმართ. უყვარს მეგობრები და მასწავლებელი . არის თბილი
და მზრუნველი. მხიარული. სექებაზე გამოხატავს დადებით რეაქციას . არის ადეკვატური
|
4.
კომუნიკაცია
წამყვანი საკომუნიკაციო
საშუალებები (ჟესტი,
მინიშნება,სურათებით კომუნიკაცია,
მეტყვე
ლება, ლექსიკური
მარაგი)
|
უყვარს ვერბარული
კომუნიკაცია. მიუხედავად იმისა რომ ვერ მეტყველებს გასაგებად არ აქვს კომპლექსი და
საუბრობს თამამად.
|
კომუნიკაციის
თავისებურებები
|
კომუნიკაბელურია, უცხო
ადამიანებთან
ურთიერთობს თავისუფლად.
თამაშობს და ურთიერთობს
თანატოლებთნ. არის მეგობრული და ზრდილობიანაი
|
5.
მოტორული სფერო
მსხვილი მოტორიკა
|
შეუძლია ხტუნვა, სირბილი, ასკინკილა ხტომა , ცალ ფეხზე
დგომა , ვარჯიში, ბურთით თამაში, ცეკვა.
|
ნატიფი მოტორიკა
|
შეუძლია ხატვა, ოდნავ უჭირს კონტურის შიგნით გაფერადება,
შეუძლია ფიგურების დახაზვა და გამოჭრა. თავისუფლად მუშაობს ხელოვნების გაკვეთილზე
ფერადი ქაღლდებით სხვადსხვა ფიგურების დამზადებაზე გააზრებულად.
|
No comments:
Post a Comment